1 Bevásárlókosár
Nincs termék a kosárban.
Termékek összesen:


2 Bejelentkezés — vagy — Regeisztráció

Ha Ön már regisztrált, kérjük, jelentkezzen be közvetlenül itt



3 Válassz szállítási módot
Ft0.00 Szállítás összesen:


4 Kupon kód (opcionális)

Ft0.00 Kedvezmény:


Összesen: 0 Ft


5 Válassz fizetőeszközt


6 Megjegyzések és különleges kérések
Megjegyzések és különleges kérések
Általános szerződési feltételek

Általános Szolgáltatási Feltételek

Mindenképpen javasoljuk, hogy ellenőrizze a csomagot annak átvételekor. Jogos reklamáció esetén (pl. nem azt kapta, amit megrendelt, hibás, sérült, vagy nem annyi, amennyit megrendelt), webáruházunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és új szállítást intéz Önnek. Ebben az esetben az új kiszállítás költsége már webáruházunkat terheli.

Panaszügyintézés helye (1997.évi CLV törvény rendelkezései alapján):

Két Zafír Kft., Benedek Alice ügyvezető

  • telefonon: 06 30 569 95 37
  • személyesen szóban, illetve levélben itt: 5600 Békéscsaba, Munkácsy utca 5.
  • e-mailben: info@kekzafirekszer.hu

Termékeinket a biztonságos szállítás érdekében minden esetben dobozban, illetve pufis borítékban postázzuk. Az áru átvételét követően 8 munkanapon belül anyagi következmények nélkül elállhat a vásárló abban az esetben, ha a terméket használatlanul, eredeti állapotában vissza tudja szolgáltatni részünkre. Ebben az esetben a termék vételárát 30 napon belül (Két Zafír Kft, Benedek Alice ügyvezető) kötelesek vagyunk visszatéríteni. 
Amennyiben a terméket a legkevésbé is használt vagy sérült állapotban küldi részünkre vissza, akkor nem vagyunk kötelesek a vételárat visszatéríteni, vagy az ékszert kicserélni.

Elállás esetén a postázás költségét a vevő köteles állni.

Az elállás történhet:

  • telefonon: 06 30 569 95 37
  • személyesen szóban, illetve levélben itt: 5600 Békéscsaba, Munkácsy utca 5.
  • e-mailben: info@kekzafirekszer.hu