Általános Szolgáltatási Feltételek
Mindenképpen javasoljuk, hogy ellenőrizze a csomagot annak átvételekor. Jogos reklamáció esetén (pl. nem azt kapta, amit megrendelt, hibás, sérült, vagy nem annyi, amennyit megrendelt), webáruházunk felveszi Önnel a kapcsolatot, és új szállítást intéz Önnek. Ebben az esetben az új kiszállítás költsége már webáruházunkat terheli.
Panaszügyintézés helye (1997.évi CLV törvény rendelkezései alapján):
Két Zafír Kft., Benedek Alice ügyvezető
- telefonon: 06 30 569 95 37
- személyesen szóban, illetve levélben itt: 5600 Békéscsaba, Munkácsy utca 5.
- e-mailben: info@kekzafirekszer.hu
Termékeinket a biztonságos szállítás érdekében minden esetben dobozban, illetve pufis borítékban postázzuk. Az áru átvételét követően 8 munkanapon belül anyagi következmények nélkül elállhat a vásárló abban az esetben, ha a terméket használatlanul, eredeti állapotában vissza tudja szolgáltatni részünkre. Ebben az esetben a termék vételárát 30 napon belül (Két Zafír Kft, Benedek Alice ügyvezető) kötelesek vagyunk visszatéríteni.
Amennyiben a terméket a legkevésbé is használt vagy sérült állapotban küldi részünkre vissza, akkor nem vagyunk kötelesek a vételárat visszatéríteni, vagy az ékszert kicserélni.
Elállás esetén a postázás költségét a vevő köteles állni.
Az elállás történhet:
- telefonon: 06 30 569 95 37
- személyesen szóban, illetve levélben itt: 5600 Békéscsaba, Munkácsy utca 5.
- e-mailben: info@kekzafirekszer.hu